دکوراسیون اداری

طراحی و اجرا دکوراسیون اداری در صنعت سرای چوب راش دیزاین به صورت تخصصی و متناسب با نیاز کارفرما و برای هر کارفرما به شکلی منحصر به فرد صورت می گیرد. نگرش های متفاوت سازمانی، نیازها و فضاهای گوناگون اداری از جمله مواردی هستند که کانسپت طرح را شکل داده و منجر به خلق فضایی می گردد که کارفرما به دنبال آن است.

با توجه به تجربیات و تخصص ما در صنعت سرای چوب راش دیزاین برای دستیابی به بهترین فضا و تجربه ی بودن در محیطی اصیل و مطلوب موارد زیر پیشنهاد می گردد:

  • در زمان طراحی علایق، نیازها و چالش های خود را به صورت کامل به زبان خودتان لیست نمایید.
  •  طرح مسئله نمایید و از طراح و مجری بخواهید تا راهکارهای متفاوت حل مسئله شما را عنوان کند.
  • در جلسات اولیه نشست با طراح و مجری از علایق، خواست ها، نیازها و حتی ارزش ها و خط فکری خودتان صحبت نمایید چون شناخت و آگاهی هر چه بیشتر طراح از علایق و نیازهای شما، دستیابی راحتتر به فضایی مطلوب، جذاب، لوکس و رویایی در ذهن شما را میسر می نماید.
  • از خط فکری طراح خود مطلع شوید تا مطمین شوید که انتخاب شما متناسب با روحیات و نگرش شما صورت گرفته است.

تاثیرات طراحی اداری

طراحی اداری و محیط کار تاثیر مستقیمی با افزایش یا کاهش عملکرد سازمانی دارد و اگر طراحی داخلی محیط کار به درستی انجام شود سبب رضایت کارکنان،افزایش راندمان و بازدهی آنها، حس مالکیت و تعلق، مشارکت و کار تیمی کارکنان می شود که در نهایت رضایت شغلی را میسر می سازد.

علاوه بر موارد کیفی فوق دکوراسیون اداری و بهینه سازی دفتر کار منجر به نظم و ساماندهی محیط می شود و می توان از حداقل فضا بیشترین استفاده را برد. دسترسی سهل و آسان به آرشیو و فایل های مورد نیازتوسط کارکنان، سیرکولاسیون و دسترسی مناسب به بخش های مختلف محل کار و به کارگیری المانهایی زیبایی شناسی، محیطی مطلوب و بهینه برای کار ایجاد خواهد کرد.

افراد شاغل زمان زیادی را در محل کار خود سپری می کنند. بنابراین با طراحی مناسب و هوشمندانه­ ی فضای اداری و به پیرو آن تامین فضایی با عملکرد راحت(آسایش) رضایتمندی کارکنان را افزایش و تولید(دستاورد) مناسب را ممکن ساخت.

Call Now Buttonمشاوره رایگان (کلیک کنید)